3dfx.pl :: 3dfx :: hardware :: Uszkodzone Banshee

Tresci wiadomosci nie byly edytowane. Strona zostala wygenerowana maszynowo.

#0 - Varus - 2015-11-16 19:33

Czy zdarzyło Wam się uszkodzenie karty, które objawia się brakiem wyświetlania czarnego koloru w trybie 3D??

Nie wiem jak to wygląda w Glide, ale jeden z moich Banshee w trybie 3D DirectX, wyświetla zamiast koloru czarnego, kolor: niebieska tekstura w kształcie rombu, z czarną kropką w środku.

Przechodzi normalnie 3D Marki bez zawieszki, gry działają z tym dziwnym kolorem. Na pulpicie w 2D wszystko wygląda wzorowo.

Mam dwie identyczne karty więc wykluczam jakieś zgrzyty z płytą główną, druga karta działa idealnie. Mało tego, jak próbuje zrobić PRINT SCREEN w 3D Marku, żeby uchwycić to dziwne zjawisko to nie wychodzi. Po wklejeniu w Bitmapę widać idealny czarny kolor i wszystko jest OK.

#1 - konku - 2015-11-17 00:41

Wyglada na jakies kłopoty z framebufferem?

#2 - Varus - 2015-11-17 20:18

Nie wiem właśnie, bardziej obstawiam samą transmisje. Inaczej karta raczej by zwisy jeszcze łapała. W wolnej chwili przelutuje chip, może gdzieś kulka nie kontaktuje.

#3 - nukleon - 2015-11-28 01:49

Miałem taka kartę ale to było wiele lat temu. Po diagnozie dosyć kosztownej stwierdzili, że uszkodzony jest układ graficzny.
Tak problem był w glide z lataniem po ekranie białych i czerwonych pasków które narastały jak tło gry było ciemne. Działo to się na elementach czarnych.

#4 - Varus - 2015-11-29 20:40

W wolnej chwili spróbuję chipa Banshee przelutować, może gdzieś na kulkach jest zimny lut. Jak to nie pomoże to niestety pójdzie do kosza...

#5 - WhitemanFX - 2015-11-30 00:04

We nie wyrzucaj >Sad