Jako że bardzo kręci mnie hardware, chciałem przedstawić krótko mały instruktaż, na temat sposobu montażu dodatkowej pamięci w kilku krokach...
Z powodzeniem można załatwić temat w prosty sposób, za pomocą zwykłej grotówki, czerpiąc przy okazji z tego wielką przyjemność

Większość stałych kolegów z forum już wie, że w moim wykonaniu nie może być to zwykłe "ciche" lutowanie, i jak przystało na mój opis, nie może się przecież obyć bez TESTU.

Przy okazji chciałem Wam bardzo serdecznie podziękować za miłe słowa w poprzednim topicu, dodaje to mi POWER-a aby zrobić dla Was wszystkich jeszcze więcej dobrego, poruszając różne zagadnienia Voodoo.
Pisząc posty, przeprowadzając różne testy, odkrywam też rzeczy o których wcześniej nie wiedziałem.
Dowodzi to, że człowiek uczy się całe życie

Oto i nasza tytułowa Voodoo2 Inno Vision Mighty 3D II 8MB
<brak linka>
Zabieramy się za pracę, ale zanim to nastąpi, koniecznie wrzucamy nasze Voodoo2 do PC-ta bo przecież musimy się upewnić czy ona w ogóle działa

<brak linka>
Karta działa, mamy dostępne 4MB FBI i po 2MB dla każdego TMU.
Uruchomiłem także mój ulubiony Need For Speed III i jak widać, nie widać kokpitu prowadzonego pojazdu

Zamykamy system, i nasze Voodoo2 zabieramy na siłownię

Dla karty przygotowałem do ćwiczeń odpowiednie nowe ciężary w postaci pamięci EliteMT 500kB -25 100Mhz
<brak linka>
Na początek rozgrzewka, pokrywamy wolne od cyny pola lutownicze topnikiem i lutujemy pierwszą pamięć.
Najważniejsza sprawa to równe ustawienie pamięci, wtedy nie ma problemu z lutowaniem do padów, no i przede wszystkim estetyka

<brak linka>
Pierwsza seria ćwiczeń za nami, teraz będzie szło jak po maśle

<brak linka>
Na tą chwile zróbmy małą przerwę, sprawdźmy wynik naszej pracy

<brak linka>
Jest pierwszy efekt ćwiczeń Voodoo2, karta urosła do 10MB
Rozkłada się to na FBI 4MB TMU0 4MB TMU1 2MB
Jest tu bardzo ciekawa rzecz, o której wcześniej nie wiedziałem, jest to dla mnie miłe zaskoczenie, że dodatkowe 2MB TMU0 wystarczają aby w Need For Speed III pojawił się kokpit.

Zawsze byłem przekonany, że jest wymagane pełne 12MB.
Po krótkim odpoczynku, zabieramy Voodoo2 z powrotem na siłownię bo to przecież jeszcze nie koniec treningu na dziś

Dorzucamy kolejne ciężary...
<brak linka>
Po zakończonym treningu zabieramy Voodoo2 do SPA i dokładnie myjemy w alkoholu izopropylowym, pozbywając się topnika.
<brak linka>
<brak linka>
Efekt końcowy naszego treningu powinien wyglądać jak na zdjęciu poniżej.
Pamięci powinny być rozmieszczone prosto i równo względem siebie, a luty piękne i błyszczące.
<brak linka>
Zabieramy nasze Voodoo2 na ostateczny test do komuputera po ciężkim treningu

<brak linka>
Wynik otrzymany jest zadowalający, nasze Voodoo2 zalicza się teraz do wagi ciężkiej 12MB.
FBI 4MB - TMU0 4MB - TMU1 4MB
Jako że lubię bardziej siedzieć za kierownicą niż biegać z pistoletem, to na koniec test w Colin McRae Rally i Carmageddon II

<brak linka>
Pozdrawiam Wszystkich "wariatów" w pozytywnym znaczeniu tego słowa, zakręconych tak jak ja na punkcie 3Dfx
