3dfx.pl :: 3dfx :: software :: Alpha Half-Life 1997 - Glide support

Tresci wiadomosci nie byly edytowane. Strona zostala wygenerowana maszynowo.

#0 - VooDooMan - 2015-01-25 21:41

Tropem pierwszych gier pod D3D przypadkiem trafiłem na jedną z pierwszych wersji Half-Life 1 Wink nie ma niestety wsparcia pod Direct 3D ale za to jest dla kart 3DFX Cheesy

Właściwie gra wygląda jak modyfikacja Quake 1... i "grając" łatwo można stwierdzić, dobrze że nad nią popracowali i wydali rok pÛźniej Wink

Wersja ta posłuży mi do testowania 1 generacji kart graficznych z 3D.

Na początek filmiki:

<brak linka>
<brak linka>
<brak linka>

W tym pierwszym jest link do ściągnięcia gry Wink

Zeby grać wpiszcie w konsoli: map c1a1
przycis "b" to domyśle "use"

Miłej zabawy Cheesy

#1 - WhitemanFX - 2015-01-25 21:48

Halflife 1 oraz Sin zrobiono na podstawie / silniku Quake 2 Smiley

#2 - VooDooMan - 2015-01-25 21:55

ojojoj coś ci się miesz White Tongue SIN się zgadza, na Quake 2 silniku, ale HL na Quake 1 Wink ta wersja alpha jest tego doskonałym przykładem...

#3 - WhitemanFX - 2015-01-25 23:18

"Quake II '​s game engine was a popular license, and formed the basis for several commercial and free games, such as CodeRED: Alien Arena, Warßow, SiN, Anachronox, Heretic II, Daikatana, Soldier of Fortune, Kingpin: Life of Crime and UFO: Alien Invasion. Valve Software's 1998 Half-Life, which went on to sell over eight million copies, was originally going to use the Quake II engine during early development stages. However, the final version runs on a heavily modified version of the Quake engine, GoldSrc, with a small amount of the Quake II code."

z wikipedii Smiley

<brak linka>

#4 - WhitemanFX - 2015-01-25 23:23

suma Smiley sumarum. Ja i Ty mamy racje.

Half life zrobiony został na silinku Quake 1 z dodatkami od Quake 2 Smiley

<brak linka>

GoldSrc (bądź GoldSource) ń wewnętrzna nazwa Valve Software dla wysoko zmodyfikowanego silnika gry Quake z dodanymi pewnymi elementami, pochodzącymi z silnika gry Quake II. GoldSrc został użyty w grze Valve Software pod tytułem Half-Life z 1998 roku. GoldSrc jest zmodyfikowaną wersją silnika QuakeWorld, ktÛry był efektem pracy nad silnikiem Quake'a[1].

Podczas prac nad silnikiem GoldSrc poprawiono wiele rzeczy. Dodano na przykład obsługę szkieletÛw dla modeli (silnik Quake'a używał natomiast animacji wierzchołkowych). GoldSrc jest zdolny do renderowania obrazu w dwÛch trybach ń OpenGL i Direct3D. Następcą silnika GoldSrc jest silnik Source, w ktÛrym m.in. dodano obsługę ragdolli z pomocą silnika Havok. Ostatnia pełnoprawna gra używająca silnika GoldSrc to Cry of Fear autorstwa Team Psykskallar.

#5 - VooDooMan - 2015-01-26 09:32

Dobra, dobra niech Ci będzie Tongue 90 % Quake 1 engine, 9 % wkład własny i 1 % Quake II engine Wink Wersja alpha raczej 100 % Quake 1 engine bo nawet menu takie same...

PrÛbował już ktoś?

#6 - konku - 2015-01-26 16:49

Ściagam przekornie wspomniane Cry of Fear na steamie Wink