3dfx.pl :: 3dfx :: software :: Vooodoo 5 5500 AGP + GTA 1 Windows 95 mode

Tresci wiadomosci nie byly edytowane. Strona zostala wygenerowana maszynowo.

#0 - Martin - 2022-03-18 14:24

Cześć, witam wszystkich. Od blisko 10 lat jestem w posiadaniu Voodoo 5 5500 AGP. Jeszcze na "starym" komputerze z PIII 450 miałem przy odpaleniu GTA 1 w trybie WIN95 problem z migającymi teksturami. Jest to widoczne bardzo dobrze np. przy drzewach czy tej fladze zaraz po odpaleniu się Liberty City. Teraz po przesiadce na Tualatina jest dokładnie to samo. Zmieniłem dosłownie każdą opcje w 3dfx Toolu. Wyłączałem przyspieszenie sprzętowe w dxdiag. Zmniejszyłem taktowanie CPU do 700 Mhz na Tualatinie. Instalowałem starsze i nowesze wersje gry (także tą z rozdzielczością 1024x768). Bez poprawy.

Czy jest tutaj na forum właściciel V5, który mógłby to przetestować u siebie? Od razu mówię, że każda dos'owa wersja, w tym 3dfx działa bez tego problemu, ale niestety - mój Sidewinder jak wiadomo pod dosowymi wersjami tej gry nie zadziała. Sad

#1 - smola - 2022-03-19 09:20

Sprobuj zmienic bios na najnowszy, jesli nie pomoze to prawdopodobnie ktorys z chipow ma zimne luty lub padnieta ktoras z kostek ram. Zapodaj tez sterowniki amigamerlin.

biosy: <brak linka>
drv: <brak linka>

#2 - Martin - 2022-04-03 06:42

Drivery przetestowane wszystkie możliwe jakie znalazłem, bios po update do najnowszej wersji. Niestety, nic nie pomogło - nadal ten sam efekt.

Jeśli któryś z forumowiczów posiada V5 5500 i mógłby mi to sprawdzić na swojej karcie, będę bardzo wdzięczny. Być może jest to wina niekompatybilności gry z tą kartą w trybie Direct3D/Software? Dobrze byłoby to potwierdzić na innym egzemplarzu. Smiley

#3 - DooM - 2022-06-02 21:18

To nie zimne luty ani nic takiego. Mam w pełni sprawne V5 które ma ten sam problem w GTA 1. Glide mode działa idealnie, software win95 nie. Bardziej poszukałbym czegoś w rodzaju Vesa/ sterowniki, nieoficjalne, wszystkie jakie się da. Bios mam najnowszy, karta sprawdzana przez naszego Toma, 1000000000000000% sprawna. Problem jest gdzieś w sterowniku, albo samej konstrukcji karty przez 3dfx. Podobne problemy występują w S3 Savage, ale tam ustępują po zmianie na nowszy sterownik.