#0 - VooDooMan - 2014-10-13 18:47
Witam.
Od jakiegoś czasu myślę o praktycznym zastosowaniu mojej płyty pod SOCKET 8 od Chaintecha.
Byłby to optymalny system dla gier z lat 1996-1997 na Windowsie 95sr2
Chciałbym zainstalować na niej następujące grafiki/akceleratory:
1 - grafa 2D/3D: Rendition Verite V2200 8 MB PCI (Hercules Thriller 3D) dla gier 2D, D3D, OpenGL i RRedline
2 - akcelerator 3D: 3DFX Voodoo 1 4 MB (Diamond Monster) dla gier z Direct3D i Glide
3 - akcelerator 3D: PowerVR PXC2 (Matrox M3D) dla gier z obsługą Direct3D oraz PowerSGL
Pozostałe parametry:
- MoBo: Chaintech 6ITM - Fimik: <brak linka>
- Procek: Pentium PRO 200 MHz (1MB Cache)
- Ram: 128 MB EDO RAM
- Dzwięk: Sound Blaster AWE64
- HDD: 2 x 20 GB
- CD ROM, FLOPPY...
Problem w tym czy jestem w stanie zainstalować jednoczesnie te 3 karty w taki sposób żeby ze sobą nie kolidowały.
Gdyby się to udało to można by porównać wydajność i jakość obrazu następujących gier na kilku różnych API:
Mechwarrior 2 (1995): RRedline, Glide, PowerSGL, D3D, Software?
Quake (1996): vQuake vs GLQuake vs Quake with miniSGL Vs software Quake
Tomb Raider (1996): RRedline, Glide, PowerSGL, D3D, Software
MDK (1997): RRedline, Glide, PowerSGL, D3D, Software
Interstate '76 (1997): RRedline, Glide, PowerSGL, D3D, Software
Dodatkowo typowo pod RRedline zainstalował bym nastepujące gry:
- SODA Off-Road Racing
- IndyCar Racing II / CART Racing -
- Grand Prix Legends
- Formula 1
Pod PowerSGL:
- Ultim@te Race Pro
- POD
- Nightmare Creatures
- Motorhead
Potrzebny by był również jakiś zewnętrzny program do wyboru głównej karty pod D3D.
Myślicie że jestem w stanie skofigurować to wszystko tak żeby to ładnie działało?
Od jakiegoś czasu myślę o praktycznym zastosowaniu mojej płyty pod SOCKET 8 od Chaintecha.
Byłby to optymalny system dla gier z lat 1996-1997 na Windowsie 95sr2
Chciałbym zainstalować na niej następujące grafiki/akceleratory:
1 - grafa 2D/3D: Rendition Verite V2200 8 MB PCI (Hercules Thriller 3D) dla gier 2D, D3D, OpenGL i RRedline
2 - akcelerator 3D: 3DFX Voodoo 1 4 MB (Diamond Monster) dla gier z Direct3D i Glide
3 - akcelerator 3D: PowerVR PXC2 (Matrox M3D) dla gier z obsługą Direct3D oraz PowerSGL
Pozostałe parametry:
- MoBo: Chaintech 6ITM - Fimik: <brak linka>
- Procek: Pentium PRO 200 MHz (1MB Cache)
- Ram: 128 MB EDO RAM
- Dzwięk: Sound Blaster AWE64
- HDD: 2 x 20 GB
- CD ROM, FLOPPY...
Problem w tym czy jestem w stanie zainstalować jednoczesnie te 3 karty w taki sposób żeby ze sobą nie kolidowały.
Gdyby się to udało to można by porównać wydajność i jakość obrazu następujących gier na kilku różnych API:
Mechwarrior 2 (1995): RRedline, Glide, PowerSGL, D3D, Software?
Quake (1996): vQuake vs GLQuake vs Quake with miniSGL Vs software Quake
Tomb Raider (1996): RRedline, Glide, PowerSGL, D3D, Software
MDK (1997): RRedline, Glide, PowerSGL, D3D, Software
Interstate '76 (1997): RRedline, Glide, PowerSGL, D3D, Software
Dodatkowo typowo pod RRedline zainstalował bym nastepujące gry:
- SODA Off-Road Racing
- IndyCar Racing II / CART Racing -
- Grand Prix Legends
- Formula 1
Pod PowerSGL:
- Ultim@te Race Pro
- POD
- Nightmare Creatures
- Motorhead
Potrzebny by był również jakiś zewnętrzny program do wyboru głównej karty pod D3D.
Myślicie że jestem w stanie skofigurować to wszystko tak żeby to ładnie działało?