#0 - Neo - 2017-05-04 09:05
Mój śliczny komp na Socket 3 już śmiga w docelowej konfiguracji sprzętowej:
MSI MS4145
256 kB L2 15ns
AMD 5x86 OC @160 MHz (najszybszy w klasycznej architekturze 486)
32 MB EDO 60ns
S3 ViRGE DX 4MB
Sound Blaster AWE 64 Value
HDD Seagate Medalist 610 MB
ZIP drive 250 ATAPI
Zdjęcia sprzętu wrzucę jak w końcu zalaminuję naklejki.
Pomyślałem, że ten build to świetna okazja, by ukazać ViRGE'a w dobrym świetle
FPU jest słabiutkie do 3D i maksimum z czym daje sobie dobrze radę w renderowaniu programowym to Duke 3D w 640x480 i Tomb Raider w 320x240 (lub może 320x200? Monitor tego nie interpretuje poprawnie). Tomb w 640x480 to pokaz slajdów. Odpaliłem wczoraj Screamer'a z patchem S3D i z dźwiękiem mono, low detail i mid resolution jest grywalny
Framerate nie zachwyca, ale to nie wina karty, CPU się wyraźnie poci - wydajność nie rośnie po zmniejszeniu rozdzielczości, a dźwięk stereo zabiera jeszcze kilka fpsów. W najbliższej wolnej chwili ogarnę virtual CD pod DOSem i odpalę Tomba pod S3.
MSI MS4145
256 kB L2 15ns
AMD 5x86 OC @160 MHz (najszybszy w klasycznej architekturze 486)
32 MB EDO 60ns
S3 ViRGE DX 4MB
Sound Blaster AWE 64 Value
HDD Seagate Medalist 610 MB
ZIP drive 250 ATAPI
Zdjęcia sprzętu wrzucę jak w końcu zalaminuję naklejki.
Pomyślałem, że ten build to świetna okazja, by ukazać ViRGE'a w dobrym świetle

