3dfx.pl :: retro computers :: nasze buildy :: K6-2+ 550/Gigabyte GA-5AX/AWE64 Gold

Tresci wiadomosci nie byly edytowane. Strona zostala wygenerowana maszynowo.

#0 - magiarasta - 2020-05-03 19:34

Oto mój najnowszy zestaw:

  • Voodoo 3 2000

  • Chieftec Dragon DG-01W

  • AMD Mobile K6-2+ 550

  • Gigabyte GA-5AX

  • Sound Blaster AWE64 Gold

  • 128 RAM

  • SEAGATE ST320014A 20GB 2x


Komputer powstał z myślą o MS-DOS i pierwszych grach w 3D.W zasadzie ma to być jednostka hybrydowa która ma łączyć kilka maszyn z różnych epok ponieważ, można stosować sztuczki z spowalnianiem procesora.

Jako główny akcelerator 3D wybór padł na voodoo 3 2000 ponieważ ta karta ma dwa API direct3d i glide na jednym PCB. Po za tym jeśli wierzyć internetowi to jest dobrze kompatybilna z DOSem wiec, uznałem że będzie to dobry wybór.Dołożyłem dodatkowe chłodzenie na radiator procesora graficznego bo wydał mi się zbyt gorący i przy okazji chciałem ulżyć wysłużonemu układowy w ostatnich latach życia. Smiley

Udało mi się kupić dwa nowe dyski o pojemności 20GB. żeby MS-DOS je widział bez problemu.Uznałem to dobre rozwiązanie ponieważ ostatnio przestałem ufać kartom CF.

Jednostka jeszcze nie jest skończona bo za bardzo nie wiem którą ścieżka mam iść.Mam kilka pomysłów.Jednym z nich jest dołożenie dwóch Voodoo w SLI i wymiana karty graficznej AGP na jakąś mocniejszą.Też widziałem na kanale Phil's Computer Lab że voodoo 3 można łączyć voodoo 1 ponieważ nie wszystkie gry chcą działać voodoo 3.

Całość prezentuje się tak:
<brak linka>

<brak linka>

<brak linka>

<brak linka>

<brak linka>

<brak linka>

#1 - Callahan - 2020-05-03 22:12

Wreszcie złożyłeś jak trzeba Smiley
Myślę, że założyć bezpośrednio wiatrak na V3 to nie grzech:Smiley

Czy to ga5ax rev 4.1?

#2 - sajmon - 2020-05-04 13:27

Nooo i malyna. K6 2+ poszedł w dobre ręce Cool

#3 - bistro - 2020-05-05 04:47

Do pierwszych gier 3D na serio w 3D to były Pentium MMX z 32 MB RAM i decelatroami S3 Virge:) No, ale i tak podziwiam budowę Smiley Daj znać na jak odpalisz testy na Win 98, bo będę miał pytania o wyniki.

#4 - Callahan - 2020-05-05 07:58

Jak to puścić na 2x66 to będzie nawet mniej niż Pentium 200 MMX Wink

#5 - forteller - 2020-05-05 21:40

Są gry które śmigają na Pentium MMX 200, a na K6-2+ 133MHz - nie Wink

Ta platforma jest bardzo wdzięczna - to moja ulubiona. Jak się pogrzebie (głównie z pamięcią cache) to działa praktycznie wszystko od późnych lat osiemdziesiątych do około roku 2000. Ja katuję zestaw K6-III z podpisu za każdym razem jak jestem w domu - demka, gry w DOSie, gry w Windows 98. Masa frajdy.

#6 - leosh - 2020-05-05 22:29

forteller wrote on 05. May 2020 at 21:40:
Są gry które śmigają na Pentium MMX 200, a na K6-2+ 133MHz - nie Wink

Ta platforma jest bardzo wdzięczna - to moja ulubiona. Jak się pogrzebie (głównie z pamięcią cache) to działa praktycznie wszystko od późnych lat osiemdziesiątych do około roku 2000. Ja katuję zestaw K6-III z podpisu za każdym razem jak jestem w domu - demka, gry w DOSie, gry w Windows 98. Masa frajdy.


Marzyłem o K6-III 450Mhz w 1999 roku, rozpisywałem sobie konfigi jakie chciałem poskładać licząc każdą złotówkę, ale ostatecznie wybrałem Celerona 466 i nie żałuję. Żałuję tylko płyty poleconej przez sprzedawcę - taniego Acorpa 6VIA86P, który miał tragiczną przepustowość podsystemu. Po kilku dniach płytę wymieniłem z niemałą dopłatą do Abit BE6-II i wtedy to zaczęło zapieprzać.

#7 - forteller - 2020-05-06 08:46

Nie ma żadnej wątpliwości, że P6 we wszystkich jego odmianach (może poza Covingtonem) jest szybszy od K6, ale to na K6+ można bawić się mnożnikiem w locie i wyłączać pamięci podręczne, przez co można obskoczyć gierki 386, 486, Pentium. Na P6 masz albo pełną wydajność, albo okolice 286 (po wyłączeniu całej pamięci podręcznej), bez stanów pomiędzy.

#8 - leosh - 2020-05-06 10:08

forteller wrote on 06. May 2020 at 08:46:
Nie ma żadnej wątpliwości, że P6 we wszystkich jego odmianach (może poza Covingtonem) jest szybszy od K6, ale to na K6+ można bawić się mnożnikiem w locie i wyłączać pamięci podręczne, przez co można obskoczyć gierki 386, 486, Pentium. Na P6 masz albo pełną wydajność, albo okolice 286 (po wyłączeniu całej pamięci podręcznej), bez stanów pomiędzy.

W tym kontekście racja, ale kiedyś to się goniło świat i nie oglądało się za siebie Smiley

#9 - Callahan - 2020-05-06 13:06

Taaaa, jak weszły p54c to tylko śmialiśmy się kto jeszcze miał 286/386 Grin

#10 - forteller - 2020-05-06 14:12

Ja miałem 386 jak Pentium III było już na rynku Wink W tamtym czasie wiadomo, że wybór Celerona, albo Pentium II/III był bardziej korzystny do czasu aż nie wyszło K7.

#11 - m4us - 2020-05-06 14:56

ja tam zawsze pare generacji do tylu bylem:p

#12 - Varus - 2020-05-06 16:47

Callahan wrote on 06. May 2020 at 13:06:
Taaaa, jak weszły p54c to tylko śmialiśmy się kto jeszcze miał 286/386 Grin
Kiedyś rok czasu to był skok technologiczny ponad 100%
Teraz w rok czasem nic nowego nie wychodzi, o skoku już nie wspomnę.
Nie mówię tu o odgrzewanych kotletach czy podrasowaniu istniejącego już sprzętu. Ogólnie to jesteśmy już na granicy możliwości tej architektury. Dlatego fajnie cofnąć suevw czasie i przeżywać te zmiany jeszcze raz.

#13 - forteller - 2020-05-07 12:01

E, właśnie poszło do przodu. Mobilne chipy od Appla gonią wydajnością intelowe x86, AMD w końcu jest konkurencją. W 2017 roku domowy top to było 4 rdzenie / 8 wątków, w tym samym roku ta liczba uległa podwojeniu, a na przełomie ubiegłego i obecnego roku - ponownie za sprawą 3950X. Ja osobiście mam nadzieję, że pchnie to rozwój oprogramowania w kierunku prawdziwej wielowątkowości, bo dalej masę operacji które robimy na kompie jest 1-wątkowa.

Aczkolwiek, w mojej ocenie, czasy od premiery Sandy Bridge w 2011 roku do wejścia Zen w 2017 to takie trochę ciemne czasy stagnacji w dziedzinie procesorów. Ostatecznie Skylake (tłuczony przecież do tej pory) to tak naprawdę +15-20% IPC względem Sandy Bridge i brak jakichś nowych / rewolucyjnych rozwiązań po drodze. Niby Intel coś tam integrował układy zasilania w Haswellu, był dodatkowy poziom cache w Broadwellu, ale z obu tych rzeczy się ostatecznie wycofano, a i tak nie miało to jakiegoś fundamentalnego znaczenia (jak np przeniesienie kontrolera pamięci z osobnego układu w Nehalemie do samego procesora w Sandy Bridge).

Ja swój prywatny komputer osobisty kupiłem w 2017 roku i od tego czasu nieznacznie tylko zmodyfikowałem. Była to względnie wypasiona jednostka z segmentu HEDT z sześciordzeniowym i7 7800X oraz GTX 1080. W rok może się nie zestarzał, ale obecnie po trzech latach ten pecet za dość grubą wtedy kasę, obecnie może konkurować najwyżej ze średnią półką. Pomiędzy 2014 a 2017 z pewnością takiego przeskoku nie było i taki powiedzmy odpowiednik w postaci i7 4930K wciąż był bardzo wydajnym prockiem.

#14 - m4us - 2020-05-07 12:59

Varus wrote on 06. May 2020 at 16:47:
Ogólnie to jesteśmy już na granicy możliwości tej architektury.
no a co dalej? w jakim kierunku to wszystko pojdzie? jakies tesle z nvidii czy bardziej tradycyjnie (znaczy konwencjonalny proc + grafika)
Varus wrote on 06. May 2020 at 16:47:
Dlatego fajnie cofnąć suevw czasie i przeżywać te zmiany jeszcze raz.
dla niektorych poprzedni rok spedzony na PIV to w sumie pierwszy kontakt z tym prockiem byl.. Wink

forteller wrote on 07. May 2020 at 12:01:
W 2017 roku domowy top to było 4 rdzenie / 8 wątków
ostatnia dekade przesiedzialem na 2 procach i 4 rdzeniach, dawalo rade ale tego numeru (w sensie 10 lat na jednym kompie) juz chyba raczej nie powtorze Cool

#15 - Callahan - 2020-05-07 20:15

Chyba ten zapamiętany tak sentymentalnie ciągły wzrost w latach 90tych to był w dużej mierze dzięki powstaniu akceleracji grafiki obserwowany. Bo do zagoszczenia voodoo1 to kwadraaaaatyyyyy były widoczne w każdej grze.
Dzisiaj to jakoś nikt kto ma kompa dopiero od 10 lat nie wie co to pikseloza, a jak słyszę syna, że ma frejm dropsy do 170fps w majnkrafcie to tylko się uśmiecham pobłażliwie Grin - grałem w Q1 pierwszy raz to było moooożeeee 16fps w 320x240, a dropsy były do 3-5fps Grin

#16 - Neo - 2020-05-07 23:40

Ja dojeżdżałem LGA775 od 2011 do późnego 2019. W połowie jakoś zamieniłem Duo na Quada. Po upgradzie wylutowałem paskudne kondzioły i się okazało, że tylko kilka miało może z 10% znamionowej pojemności, a reszta 0. A płyta uparcie nie chciała umrzeć. Wlutowałem nowe, ale nawet jej nie sprawdziłem...

A jak w 1999 ojciec się szarpnął na Celerona 400, to już w 2001 się koledzy śmiali, że youtube mi się ścina Tongue

#17 - magiarasta - 2020-05-25 23:44

Dzisiaj przetestowałem powierzchownie swój komputer i otrzymałem następujące wyniki:

DOS

Chris's 3D Benchmark 118, 2
PC Player Benchmark 320 x 200 133, 5
PC Player Benchmark 640x480 VESA 45, 1
quake timedemo 1 24 fps

3dmark 99 800x600 16 bit
2821 3dmarks
6160 CPU 3dmarks

Quake 2

Glide 3dfx 1024x768
map demo1.dm2 66, 3 fps
map demo2.dm2 63, 4 fps

OpenGL 1024x768
map demo1.dm2 57, 2 fps
map demo2.dm2 56, 5 fps

#18 - Neo - 2020-05-26 00:21

Zaraz zaraz - jak to Quake 2 Direct3D? Huh

#19 - magiarasta - 2020-05-26 00:32

Neo wrote on 26. May 2020 at 00:21:
Zaraz zaraz - jak to Quake 2 Direct3D? Huh
Dzięki za czujność, już poprawiłem.

#20 - forteller - 2020-05-26 10:58

magiarasta wrote on 25. May 2020 at 23:44:
Dzisiaj przetestowałem powierzchownie swój komputer i otrzymałem następujące wyniki:

DOS

Chris's 3D Benchmark 118, 2
PC Player Benchmark 320 x 200 133, 5
PC Player Benchmark 640x480 VESA 45, 1
quake timedemo 1 24 fps

3dmark 99 800x600 16 bit
2821 3dmarks
6160 CPU 3dmarks

Quake 2

Glide 3dfx 1024x768
map demo1.dm2 66, 3 fps
map demo2.dm2 63, 4 fps

OpenGL 1024x768
map demo1.dm2 57, 2 fps
map demo2.dm2 56, 5 fps

Coś słabe te wyniki w DOSie, ja w PCPBench na K6-III+ @ 600MHz miałem 185, 4FPS. Quake rozumiem w rozdzielczości VGA?

#21 - magiarasta - 2020-05-26 16:19

forteller wrote on 26. May 2020 at 10:58:
Coś słabe te wyniki w DOSie, ja w PCPBench na K6-III+ @ 600MHz miałem 185, 4FPS. Quake rozumiem w rozdzielczości VGA?


Rozdzielczość 640×480 w trybie "software mode". Co może być przyczyną słabego wyniku?

#22 - KGB - 2020-05-26 17:50

czy to wynik slaby, to kwestia interpretacji,
w stosunku do konkurencji wynik jest slaby, bo jednostka FPU jest slaba w K6 - pod tym wzgledem nie da rady konkurowac z pentium II
sprawdz jeszcze jaki wynik bedzie na windowsie

#23 - forteller - 2020-05-26 18:29

Przecież napisałem, że na K6-III+ miałem prawie 30% wyższy wynik. Co ma do tego PII?

#24 - sajmon - 2020-05-26 18:52

K6 III ma dwa razy więcej cache, może to zrobiło robotę

#25 - KGB - 2020-05-26 20:01

forteller wrote on 26. May 2020 at 18:29:
Przecież napisałem, że na K6-III+ miałem prawie 30% wyższy wynik. Co ma do tego PII?
przeciez nie pisales o q1

update:
no tak, nieporozumienie,
bo mi chodzilo o 24fps w q1, ale nie napisalem tego

#26 - forteller - 2020-05-26 20:04

KGB wrote on 26. May 2020 at 20:01:
forteller wrote on 26. May 2020 at 18:29:
Przecież napisałem, że na K6-III+ miałem prawie 30% wyższy wynik. Co ma do tego PII?
przeciez nie pisales o q1

forteller wrote on 26. May 2020 at 10:58:
Coś słabe te wyniki w DOSie, ja w PCPBench na K6-III+ @ 600MHz miałem 185, 4FPS. Quake rozumiem w rozdzielczości VGA?
Może cache. Warto przejrzeć wyniki w bazie danych Phila i porównać podobne maszyny.

Update do update'u:
Ja napisałem że wyniki w DOSie są kiepskie i do tego się odnosi mój komentarz. Co do Quake'a, to chciałem się upewnić. Ja kojarzę (nie mam tego zanotowane), że było trochę ponad 25FPS, także tutaj akurat wynik jest w normie, ale tym bardziej dziwi prawie 30% w innym benchmarku.

#27 - magiarasta - 2020-05-26 20:50

forteller wrote on 26. May 2020 at 20:04:
Może cache. Warto przejrzeć wyniki w bazie danych Phila i porównać podobne maszyny.

Update do update'u:
Ja napisałem że wyniki w DOSie są kiepskie i do tego się odnosi mój komentarz. Co do Quake'a, to chciałem się upewnić. Ja kojarzę (nie mam tego zanotowane), że było trochę ponad 25FPS, także tutaj akurat wynik jest w normie, ale tym bardziej dziwi prawie 30% w innym benchmarku.


Weź też pod uwagę możliwość braku moich kompetencji. Nigdy zbytnio nie interesowałem się, jak i dlaczego działa komputer. Pcty głównie wykorzystywałem jako maszynki do grania w gry. Dopiero od niedawna powstała we mnie potrzeba zaznajomienia, jak i dlaczego te ustrojstwa działają. Staram się dużo czytać na ten temat.

Ogólnie jestem zadowolony z jednostki. Odpaliłem wszystkie gry, z którymi nie działały mi w moim komputerze z P III.

#28 - Callahan - 2020-05-27 07:49

magiarasta wrote on 26. May 2020 at 20:50:
forteller wrote on 26. May 2020 at 20:04:
Może cache. Warto przejrzeć wyniki w bazie danych Phila i porównać podobne maszyny.

Update do update'u:
Ja napisałem że wyniki w DOSie są kiepskie i do tego się odnosi mój komentarz. Co do Quake'a, to chciałem się upewnić. Ja kojarzę (nie mam tego zanotowane), że było trochę ponad 25FPS, także tutaj akurat wynik jest w normie, ale tym bardziej dziwi prawie 30% w innym benchmarku.

Weź też pod uwagę możliwość braku moich kompetencji. Nigdy zbytnio nie interesowałem się, jak i dlaczego działa komputer. Pcty głównie wykorzystywałem jako maszynki do grania w gry. Dopiero od niedawna powstała we mnie potrzeba zaznajomienia, jak i dlaczego te ustrojstwa działają. Staram się dużo czytać na ten temat.

Ogólnie jestem zadowolony z jednostki. Odpaliłem wszystkie gry, z którymi nie działały mi w moim komputerze z P III.


Weź zrób GLQuake w pełnej gamie rozdzielczości 640x480 - 1024x768

#29 - magiarasta - 2020-05-27 16:06

Ok, testy zrobione.
640x480 135, 8 FPS
800x600 92, 8 FPS
1024x768 79, 3 FSP

Quake V1.09/GLquake 0.98/

#30 - Callahan - 2020-05-27 17:52

Hmmmm, to moje ppro @233 ma w 1024x768 65fps...

#31 - KGB - 2020-05-27 19:44

Callahan wrote on 27. May 2020 at 17:52:
Hmmmm, to moje ppro @233 ma w 1024x768 65fps...
na takiej samej karcie graficznej Huh

#32 - Callahan - 2020-05-27 20:16

Prawie: V3-3000 @166

#33 - forteller - 2020-05-27 20:18

Porównajcie w 640x480, bo tutaj karta graficzna może być ograniczeniem.

#34 - Callahan - 2020-05-28 07:48

GLQ 640x480 V3-3000/PPro@233 95 fps

#35 - forteller - 2020-05-28 08:46

No to w 640x480 różnica się powiększa i wynosi już 30%, ale moim zdaniem nadal to trochę mało... Spróbuję puścić na swoim obecnym zestawie K6-III+ 550 / V3 3000 GLQuake i zobaczymy. Może w weekend mi się uda.

#36 - Callahan - 2020-05-28 17:06

No z taką różnicą zegara, a ten k6/2+ zachowuje się jak P2-350

#37 - magiarasta - 2020-05-28 20:42

Po kliknięciu w miniaturkę wyświetla się zdjęcie w całej okazałości.

Dziś miałem chwilę czasu i trochę i zobaczyłem, że opcja w biosie cpu write allocate jest wyłączona wiec, postanowiłem ją włączyć, ponieważ Phill miał ją włączoną na filmiku gdzie, testuje k6+ 550.

Niestety, nie podniosło to wydajności w grach, ale za to udało się wykręcić wyższy wyniki w 3D Marku.

<brak linka>

Natomiast na jakimś zmodowanym sterowniku udało mi się uzyskać dość imponujący wynik. Niestety nie zapamiętałem jego nazwy, ponieważ obniżał wydajność w grach i powodował niestabilność systemu.

<brak linka>

Swoją drogę zajrzycie do moich ustawień bios, może można coś ustawić, aby poprawić wydajność.

<brak linka>

<brak linka>

#38 - KGB - 2020-05-28 22:02

Callahan wrote on 28. May 2020 at 17:06:
No z taką różnicą zegara, a ten k6/2+ zachowuje się jak P2-350
w oGL i tak karta gra glowne skrzypce, ale tam gdzie proca zabraknie, to niestety K6 wymiekka przy p2,
mowisz ze K6+ 550 jest na poziomie p2-350 Huh w g1gl mozliwe, chociaz trzeba by bylo dobrze przetestowac,

do testow samych prockow dobry jest q1sw, bo jedzie bezwglednie na FPU, moze nawet optymalizowany byl pod intela,
pamietam, ze moje K6-2 450 mialo dokladnie polowe wyniku kumpla celerona 400,
co prawda nie pamietam jakie mialem ustawienia proca, pewnie dalekie od najwydajniejszych (moglem miec pamieci asynchro na 66 i slabe timingi L2), ale celer tez magistarla pamieci na 440ZX nie nadrabial Tongue

magiarasta wrote on 28. May 2020 at 20:42:
Swoją drogę zajrzycie do moich ustawień bios, może można coś ustawić, aby poprawić wydajność.
CAS pamieci ustaw na 2, a timingi na Turbo, bo pewnie masz pamiec, ktora da rade tak jechac na 100MHz

#39 - forteller - 2020-05-28 22:34

<brak linka>

Nie dziękuj Wink

Zrobiłem dzisiaj testy i dochodzę do wniosku, że testowanie w GLQuake nie ma dużego sensu. Za dużo zależy od sterowników, ale do rzeczy. Zainstalowałem wersję z płyty, a następnie doinstalowałem najnowszego GLQuake, więc finalnie był w wersji 0.98. Testowałem bez dźwięku i uzyskałem następujące wyniki:
640x480: 134, 5FPS
800x600: 114, 5FPS

Pojawił się problem, ponieważ nie mogłem włączyć rozdzielczości 1024x768. Pomyślałem, że to kwestia użytego sterownika, więc wywaliłem plik opengl32.dll z folderu Quake i eureka, 1024x768 wstaje. Oto wyniki:
800x600: 84, 4FPS
1024x768: 59, 8FPS

Lepiej już chyba testować smarkami, przynajmniej dają bardziej powtarzalne wyniki. W każdym razie, to że K6+ @ 550MHz ma wydajność w grach na poziomie P2-350/400 to żadna nowość. Wielokrotnie pisałem, że w sumie w większości gier z 99-2000 roku nie da się ustawić wysokich detali (w MDK2 czy NFS4/NFS5 na pełnych detalach potrafią być spadki do 15FPS), ale byłem kwitowany tym że to niemożliwe i K6 są szybsze Tongue

Zaznaczam, że ten mój zestaw jest mocno niezoptymalizowany. Samo wyciągnięcie sieciówki i karty USB podnosi wydajność o 15%.

#40 - KGB - 2020-05-28 23:29

detale obciazaja glownie karte graficzna, niby kiedys procesor musial bardziej niz dzisiaj pomagac karcie, ale jednak przy opcjach graficznych jakos bardziej siadala mi karta

#41 - forteller - 2020-05-29 09:38

Zależy. Tu nie ma jeszcze HT&L więc bardziej złożona geometria dopycha mocno procka. W NFS5 na przykład, procesor mocno siada od detali samochodów oraz odległości rysowania.

#42 - Callahan - 2020-05-29 18:48

@ forteller

Jak wywalisz opengl32.dll z folderu gry to ta idzie w opengl, a nie w glide. A glide z kolei powoduje, że nie możesz uzyskać więcej niz 800x600; z Renderera voodoo3 robi się Banshee.
Zmienił Ci się gl_renderer na voodoo3 bo korzystasz teraz z opengl32.dll z win/system Wink

#43 - magiarasta - 2020-05-29 21:25

Dzisiaj przetestowałem swój komputer po optymalizacji w biosie z linku od forteller'a. Praktycznie ustawiłem wszystko tak samo oprócz Primary Frame Buffer. U siebie to ustawienie mam na ALL, ponieważ spowodowało to znaczny wzrost wydajności. Testy w 3DNow! 3DfxGL się nie odbyły się dlatego, że ten tryb powodował że Quake 2 zawieszał się.

Jak widać z poniższego wykresu wydajność w Quake 2 w stosunku do stanu przed optymizacją jest znikoma.Natomiast udało mi się poprawić wynik w 3d Marku.

2974 3d Marks
7350 CPU 3dmarks

#44 - KGB - 2020-05-29 23:58

3Dnow ladnie podnosi wydajnosc w soft, przyrost o 20%
to jest demo q2 dostepne necie?

#45 - forteller - 2020-05-30 00:41

@Callahan
Ja tak kojarzyłem, że to ograniczenie związane z Voodoo 2, dlatego postanowiłem wywalić plik z katalogu gry. Ogólnie to wszystko robiłem na szybko podczas krótkiej wizyty w domu rodzinnym i nie było za bardzo czasu na dogłębną inwestygacje.

@magistrata
Masz 100% rację z ustawieniami. Ja u siebie też wybieram Primary Frame Buffer na ALL i wydajność jest nieco wyższa. Poza tym, tam co jest we wpisie na blogu się sprawdza.

#46 - magiarasta - 2020-05-30 14:14

KGB wrote on 29. May 2020 at 23:58:
3Dnow ladnie podnosi wydajnosc w soft, przyrost o 20%
to jest demo q2 dostepne necie?


Do testów użyłem pełnej wersji z tym patch"em:
<brak linka>

Wykres nazwałem tak ponieważ do testów użyłem mapy demo1.dm2.

#47 - KGB - 2020-05-30 22:37

ciekawe, czy ten patch dziala na demie, bo nie mam pelnej wersji q2