3dfx.pl :: retro computers :: software :: Gry DOSowe wykorzystujące FPU

Tresci wiadomosci nie byly edytowane. Strona zostala wygenerowana maszynowo.

#0 - leosh - 2020-03-09 07:58

Raczej te z ery 386, bo taki Quake na 386DX 40 z koprocesorem da się odpalić, ale to sztuka dla sztuki skoro osiąga całe 1, 5FPS.

#1 - GL1zdA - 2020-03-09 09:36

Falcon 3.0 to chyba najbardziej znany przykład, ale nie wiem jak to pójdzie pod 386DX. V for Victory podobno wykorzystuje FPU. Więcej nigdy nie znalazłem.

#2 - leosh - 2020-03-09 09:45

GL1zdA wrote on 09. Mar 2020 at 09:36:
Falcon 3.0 to chyba najbardziej znany przykład, ale nie wiem jak to pójdzie pod 386DX. V for Victory podobno wykorzystuje FPU. Więcej nigdy nie znalazłem.

Tak też spodziewałem się, że niewiele będzie takich tytułów, ale sądziłem, że więcej wektorówek korzysta z FPU. Ciekawe czy Strike Commander korzysta z FPU.

#3 - bobdylan - 2020-03-25 22:10

Ja dobrze pamiętam komunikat o braku koprocesora z czasów jak miałem 386 ale nie pamiętam jakie to były gry. Może FX Fighter albo Quarantine?

#4 - leosh - 2020-03-26 06:41

bobdylan wrote on 25. Mar 2020 at 22:10:
Ja dobrze pamiętam komunikat o braku koprocesora z czasów jak miałem 386 ale nie pamiętam jakie to były gry. Może FX Fighter albo Quarantine?

Te gry to już raczej era 486, ale mógłbym sprawdzić jak działają na 386DX z kopro

#5 - HanJammer - 2020-03-29 23:21

GL1zdA wrote on 09. Mar 2020 at 09:36:
Falcon 3.0 to chyba najbardziej znany przykład, ale nie wiem jak to pójdzie pod 386DX. V for Victory podobno wykorzystuje FPU. Więcej nigdy nie znalazłem.

Falcon 3.0 działa znośnie nawet na szybkim 286 (20, 25MHz). FPU potrzebne jest tylko w trybie hi-fidelity (dot. modelu lotu itp - nie grafiki), który... jest mocno zabugowany i przez to niezbyt grywalny, więc...