3dfx.pl :: 3dfx :: aż mi głupio pytać ... ale ...

Tresci wiadomosci nie byly edytowane. Strona zostala wygenerowana maszynowo.

#0 - pescyn - 2015-10-28 13:42

jaki jest prosty i pewny sposób sprawdzenia poprawności działania SLI? - *tu wstawić śmiech widowni*

#1 - Forsaken - 2015-10-28 15:18

Ja uruchamiam Quake'a w 1024x768. Przy jednej karcie nie odpala mi się.

#2 - VooDooMan - 2015-10-28 18:47

Racja, wystarczy dowolna gra w rozdzielczości 1024x768 i jeśli się włączy bez zawiech i krzaczkó to działa Wink

#3 - pescyn - 2015-10-28 19:10

hmm wygląda na to, że moje SLI na słowo zaczęło działać - bo SHOGO mi się w 1024x768 8 bit odpala Smiley - podziękował

#4 - Rav85 - 2016-11-13 22:37

A ja z ciekawości odpaliłem na 1 V2 8mb NFS iii w rozdzielczości 1024x768, działało ale fps był z 5 klatek

#5 - Neo - 2016-11-13 23:20

Shocked Jak to zrobiłeś? To na pewno nie idzie w software przypadkiem?

#6 - MarianX - 2016-11-14 00:21

Chyba w przypadku V1 bez potrójnego buforowania dało rade odpalić gry w 800x600 może w przypadku V2 też jest taka możliwość

#7 - Tux - 2016-11-14 01:40

Z tego co mi wiadomo to wbrew obiegowej opinii na pojedynczym Voodoo 2 też da się osiągnąć 1024x768, zresztą jak się zrobi proste obliczenia to spokojnie da się zmieścić to w buforze ramki. Jedyny problem może być z tym, że utracimy z-buffering wtedy mniejsza ilość gier może odpalić, z tego co wiem to NFS nie był tak wybredny jeżeli chodzi o istnienie bufora głębi Z. Tak więc to co napisał Rav85 może jak najbardziej być prawdą i wcale to nic nadzwyczajnego, biorąc pod uwagę że testował na NFS III.

Analogicznie jak z Voodoo 1, pamiętam jak uruchamiałem Descenta w 800x600 na standardowym Voodoo 1. Wink

#8 - Neo - 2016-11-14 11:27

Wow, muszę wypróbować. Myślicie, że TR2 da radę?

#9 - MarianX - 2016-11-14 18:19

Myślę że nie dowiemy się dopóki nie sprawdzisz Smiley

#10 - Neo - 2016-11-14 22:32

Sprawdziłem właśnie. Z wyłączonym buforem Z oraz potrójnym buforowaniem uruchamia się w 1024x768, ale menu jest zakrzaczone i nie widać obiektów - zupełnie bezużyteczne.

#11 - MarianX - 2016-11-14 22:42

Bufor Z oraz potrójne buforowanie można wyłączyć w opcjach gry czy karty?

#12 - Neo - 2016-11-14 22:44

W opcjach gry

#13 - Tux - 2016-11-15 00:26

Neo wrote on 14. Nov 2016 at 22:32:
Sprawdziłem właśnie. Z wyłączonym buforem Z oraz potrójnym buforowaniem uruchamia się w 1024x768, ale menu jest zakrzaczone i nie widać obiektów - zupełnie bezużyteczne.

W takim wypadku użyj nieoficjalnych sterowników (nie pamiętam już których), pozwalają ustawić rozdzielczość zbliżoną do 1024x768 z włączonym buforem głębi Z.

#14 - Neo - 2016-11-15 11:16

Nie no, 800x600 mi na tym sprzęcie wystarcza. Chciałem tylko z ciekawości sprawdzić, czy się da Wink

#15 - Jaghoose - 2016-11-17 10:26

No ja sprawdzam w ten sposób Smiley Scan-Line Interleave: Detected!!