#0 - MarianX - 2016-01-04 18:29
Strzałka, przeglądałem parę stronek o 3dfx i zauważyłem różne oznaczenie chipów alliance. W większości kart jest opisany jako AT-25 ale na niektórych herculesach jest to AT-3D. Czy jest jakaś różnica poza oznaczeniem chipu?
Ciekawi mnie jeszcze jedna kwestia. Jaki jest podział pamięci pomiędzy 2D a 3D? W voodoo1 podział pamięci pomiędzy buforem ramki a teksturami mógł być 2/2, 2/4, 4/2 lub 4/4. Ale rusha nie mogę ogarnąć, w wersji 4 mb 2mb leci na 2D a pozostałe 2mb? Jak to się przedstawia w wersjach 6 i 8 MB?
Ciekawi mnie jeszcze jedna kwestia. Jaki jest podział pamięci pomiędzy 2D a 3D? W voodoo1 podział pamięci pomiędzy buforem ramki a teksturami mógł być 2/2, 2/4, 4/2 lub 4/4. Ale rusha nie mogę ogarnąć, w wersji 4 mb 2mb leci na 2D a pozostałe 2mb? Jak to się przedstawia w wersjach 6 i 8 MB?