3dfx.pl :: 3dfx :: hardware :: Voodoo Rush, kilka pytań

Tresci wiadomosci nie byly edytowane. Strona zostala wygenerowana maszynowo.

#0 - MarianX - 2016-01-04 18:29

Strzałka, przeglądałem parę stronek o 3dfx i zauważyłem różne oznaczenie chipów alliance. W większości kart jest opisany jako AT-25 ale na niektórych herculesach jest to AT-3D. Czy jest jakaś różnica poza oznaczeniem chipu?

Ciekawi mnie jeszcze jedna kwestia. Jaki jest podział pamięci pomiędzy 2D a 3D? W voodoo1 podział pamięci pomiędzy buforem ramki a teksturami mógł być 2/2, 2/4, 4/2 lub 4/4. Ale rusha nie mogę ogarnąć, w wersji 4 mb 2mb leci na 2D a pozostałe 2mb? Jak to się przedstawia w wersjach 6 i 8 MB?

#1 - VooDooMan - 2016-01-04 20:50

AT25 i AT3D to praktycznie ten sam chip... niby AT3D ma sugerować że karta posiada funkcje 3D, ale na AT25 też odpalisz gry w 3D...

#2 - Callahan - 2016-01-04 20:53

AT-25 nie ma funkcji 3D... obcięty AT-3D
<brak linka>
<brak linka>
Czasami chyba AT-3D w Rush'u miał 4MB...

#3 - MarianX - 2016-01-04 21:05

Callahan wrote on 04. Jan 2016 at 20:53:
Czasami chyba AT-3D w Rush'u miał 4MB...
zatem pozostałe 2MB przypadało na bufor ramki i tekstury w 3D?

#4 - Callahan - 2016-01-04 21:13

Nie, było razem 8MB; 4MB dla AT i 4MB dla 3dfx.
Gdzieś taki rush był niewdawno...

Edit:
Nie ma już tego, to był Acorp z 8MB.
Tu wspomina o 2-4MB 2D i 4MB 3Dfx:
<brak linka>

#5 - VooDooMan - 2016-01-04 22:45

Callahan wrote on 04. Jan 2016 at 20:53:
AT-25 nie ma funkcji 3D... obcięty AT-3D
<brak linka>
<brak linka>
Czasami chyba AT-3D w Rush'u miał 4MB...


Też tak myślałem kiedyś... do póki na własne oczy nie zobaczyłem Cheesy