3dfx.pl :: 3dfx :: software :: WRATH: Aeon of Ruin - Nowa gra pod 3DFX?

Tresci wiadomosci nie byly edytowane. Strona zostala wygenerowana maszynowo.

#0 - VooDooMan - 2019-03-10 12:56

Powstaje nowa gra na silniku Quake'a Smiley Ciekawe jak ze wsparciem dla 3dfx? Tongue Zobaczcie tylko tą dysproporcję między jakością grafiki a wymaganiami jakie tam podają... Co myślicie? Cheesy

<brak linka>

#1 - m4us - 2019-03-10 14:39

Powered by the Legendary Quake 1 Tech, WRATH is an authentic, classic FPS in every way.
Capped at 666 fps, WRATH will melt your soul and your Voodoo 2... But it's okay. Software Rendering is supported! 36

niby pisza cos o v2, niby jest skrin z logo 3dfx..
a ledwo wczoraj pisalem ze glupio by wygladalo p4 w wymaganiach..
no i masz, wykrakalem Grin

#2 - Neo - 2019-03-10 16:38

Myślę, że wsparcie V2 jest prawdopodobne. Obawiam się tylko, że wyskoczą z czymś w stylu "minimum Windows 7" albo SSE3.

#3 - m4us - 2019-03-10 17:02

jak juz robia na silniku kwaka to mogliby wsparcie dla zwyklego sse dac... i starych windowsow

#4 - Neo - 2019-03-10 22:20

To też była by lipa, bo na slotowych Athlonach nie pójdzie Tongue

Jak już jest egzotyczne na dzisiejsze czasy wsparcie 3dfx, to jeszcze trzeba 3DNow! Grin

#5 - m4us - 2019-03-10 23:20

ze slotowym athlonem nie mialem do czynienia, ot jeden procek mi sie przyplatal i se lezy (moze kiedys..)
w sumie na chodzie mam copperminy, p2 i baleron czekaja na zasilacze i pare innych gratow

#6 - forteller - 2019-03-10 23:42

Bez sensu byłoby wymuszanie nowych instrukcji na starym silniku. Żeby to odpowiednio wykorzystać, kod też musi być odpowiednio przygotowany. Pożyjemy, zobaczymy, podejrzewam że wyjdzie coś w stylu Darkplaces moda - będzie działało na starym sprzęcie, choć wodotryski będą potrzebowały nowszego sprzętu. Darkplaces ze wszystkimi bajerami tnie się na X850XT + C2D, dopiero na 7800X + GTX1080 jest płynne (z dostępnych mi sprzętów Tongue).

#7 - konku - 2019-03-11 21:21

Zapowiada się zacnie. Dla mnie - must have. Dzięki!

#8 - demonolog - 2019-03-29 21:31

Super, tylko jednak ten DX9 wskazuje na spore modyfikacje silnika i tutaj taki pewny co do 3DFXa nie jestem że pozostanie wsparcie a jeżeli pozostanie to będzie chyba spora różnica między grafikami z DX9 a poczciwym Voodoo.

#9 - kazeobi - 2019-03-31 08:30

Może być jak retrorampage; specjalny build dla dosu, w których trochę brakuje. Tu można obejrzeć prezentacje na temat portowania: <brak linka>

#10 - Neo - 2021-03-28 18:43

Odkopuję temat.

Wszyscy już wiemy, że wsparcie dla 3dfx i retro w ogóle to była wielka ściema, jednak oficjalne wymagania są wciąż dość niskie. Zastanawiam się nad zakupem - odkurzył bym s754. Athlon 64 3200+ spełnia oficjalne wymagania, RAMu dość też się znajdzie. Jedyny szkopuł to grafika - oficjalnie topowe modele AGP DX9c, ale nie znalazłem nigdzie informacji jaki feature set. Najszybsza karta jaką obecnie posiadam to Radeon 9600.

Czy ktoś z Was może już posiada i testował na starociach? I czy to wogóle obsługuje rozdzielczości 800x600 i 640x480?

#11 - m4us - 2021-03-28 20:40

w demku takich rozdzielczosci nie widzialem, sprawdze czy ruszy toto na szufli wieczorem (tez z radkiem)

#12 - Neo - 2021-03-28 21:58

A szufla ma CPU 64bit?

#13 - m4us - 2021-03-28 22:19

ajj. nie
tak to jest jak w trakcie porannej kawy pisze
<brak linka>
<brak linka>
640x480 dziala (grafa z i5 intel hd costam) po zabawie w configu
sugerowalbym pobranie demka i sprawdzenie we wlasnym zakresie przed zakupem..

w 800x600 tez ruszylo w 320x240 interfejs zaslania wszystko Cool

#14 - Neo - 2021-03-29 19:09

m4us wrote on 28. Mar 2021 at 22:19:
sugerowalbym pobranie demka i sprawdzenie we wlasnym zakresie przed zakupem..
A jest takowe? Nie mogę znaleźć...

#15 - m4us - 2021-03-29 22:57

na torrenty ktos wrzucal wczesnodostepowe wersje
do przetestowania przed zakupem jak znalazl

#16 - Neo - 2021-03-30 12:12

Puściłem tego pirata kontrolnie na GT 530 (lekko poniżej oficjalnych minimalnych) i zapiernicza. Jednak użycie pamięci graficznej jest zaskakująco wysokie - zżera 800 MB Shocked Do karty AGP 256 MB trzeba będzie chyba ustawić aperture na 512 Wink

#17 - m4us - 2021-03-30 21:28

u mnie na bezgrafice tez zasuwa (nawet nie wiem ile ramu ma intelhd przydzielone bo gpuz pokazuje N/A)
takze wymagania sa mocno zawyzone na moje oko i gierka ma szanse dzialac na slabszych kartach Cool