3dfx.pl :: 3dfx :: software :: Pierwsze gry pod DirectX 7.0

Tresci wiadomosci nie byly edytowane. Strona zostala wygenerowana maszynowo.

#0 - VooDooMan - 2019-12-11 14:59

Jaka była PIERWSZA gra wydana pod DirectX 7.0 i wspierana przez niego w całości?

Wierząc Wikipedii to taka gra musiała by wyjść pod koniec 1999 roku (po 22 września), ale pierwsze GeForcy pojawiły się dopiero w październiku.

patrząc na tą listę: <brak linka> to czasowo pasuje Delta Force 2 (październik/listopad 1999) Ale czy to prawda i czy ona jest tylko pod DirectX 7.0 a może mogły być coś wcześniej jeszcze wydane?

#1 - MarianX - 2019-12-11 15:39

dyć DF2 jest Dx6 Smiley

#2 - forteller - 2019-12-11 17:43

Specyfikacja DX7.0 przewidywała sprzętowy T&L. Pierwsza gra która go wymagała to Battlefield 1942. Pierwszą grą, która robiła z niego użytek może być MDK2, Giants: Citizen Kabuto, albo Sacrifice. Tak bym strzelał, ale oprócz Battlefielda to nic pewnego.

#3 - MarianX - 2019-12-11 18:19

Czy Dx7 miał coś poza T&L co odróżniało go od Dx6.1??

#4 - GL1zdA - 2019-12-17 14:52

forteller wrote on 11. Dec 2019 at 17:43:
Pierwszą grą, która robiła z niego użytek może być MDK2, Giants: Citizen Kabuto, albo Sacrifice.
Stawiam na Sacrifice, pamiętam jak w czasopismach o grach się tym jarali. To było takie "Ashes of the Singularity" DirectX 7.0 Wink Pamiętam jak odpaliłem demo i latałem jak głupi po mapie podziwiając widoki.

MarianX wrote on 11. Dec 2019 at 18:19:
Czy Dx7 miał coś poza T&L co odróżniało go od Dx6.1??
<brak linka>